Stockholm, Sverige - Linas blogg om träning

Härlig dag i Stockholm med gym och simning

24.10.2016

Vilken härlig dag jag har haft! Jag hade lite tid att njuta av Stockholm medan Jonathan var på ett möte. Efter en ubergod hotellfrukost bestämde jag mig för att gymma och simma, och hittade passande nog Centralbadet runt hörnet på hotellet. Gymprogram 1 timme Det blev den perfekta kombon med med ett gymprogram som räckte 1 […]

23.10.2016

– Har ni varit på hajk, frågade några andra hotellgäster på väg upp i hotellhissen. Vi såg säkert ut som om vi skulle bestiga Mount Everest, så påpälsade som vi var för att stå ut i Stockholms kyla. Jag tror Stockholm har något emot mig faktiskt, för varje gång jag varit här så är det […]

19.10.2016

Det har varit en lång dag! Men en intressant och rolig dag. Vi körde igång med kostkursen klockan 12 och höll på 6 timmar, så nu är jag ganska mör i skallen. Kursen känns jättebra så här långt. Det är nog en del grundläggande grejer som blir repetition, men jag lär mig också massor nytt. Men […]

28.05.2016

Nu är vi på väg! Vi tog färjan över på grund av allt bagage. Det blev ett sista stopp för ett sjökort vid Nautiska i Gamla Stan, och nu ska vi snart hoppa på tåget till Enköping. Där väntar vår lilla segelbåt som vi ska segla över. När vi kommer fram blir det lite matshopping, […]

06.12.2015

Om ni undrar varför det blev så tyst här på bloggen så är det för att jag stack till Stockholm med tjejerna på fredag morgon. Det hela var en överraskning och babyshower för Sandra som bor i närheten av Stockholm, och vi andra sex mötte upp och överraskade henne. Därför skrev jag heller inget om […]

16.03.2014

Jag sitter hemma i Drumsö-soffan igen efter en riktigt rolig helg i Stockholm. Flyget räckte bara 55 minuter, så själva resandet var riktigt smidigt, och vi lyxade till det med att bo på samma hotell som vi hade middag och efterfest på, så det var bara att dimpa ner i sköna, mjuka hotellsängen när BBC […]

25.11.2013

Så var vi tillbaka hem igen då efter en helg i Stockholm. Jag valde att inte blogga, för jag ville använda ledig tid till att bara chilla. Och det gjorde jag också på stan med mannen, i det varma badkaret och uppkrupen i den ofantligt sköna hotellsängen med en bok. Jag hade inte lust för […]

22.11.2013

Jag sitter för tillfället på flygplasten och bloggar medan vi väntar på att få stiga på planet till Stockholm. Som jag berättat kommer jag att gå på en kurs på lördagen, en kostkurs från SAFE – Näringslära för bästa träningsresultat. Jonathan är med så vi kommer att ha en mysig helg på hotell på samma […]

Kommentera
Sida 1 av 212

Kickstart Challenge 14 veckor

Vågar du anta utmaningen?
En 14-veckors utmaning för dig som vill träna hemma utan redskap 3-4 gånger i veckan. Du får 8 effektiva träningsprogram, träningsdagbok, träningstest m.m. Läs mer och beställ!

Välkommen!

Lina Björkskog från Linas Träningsblogg

Välkommen till min blogg! Här på min blogg skriver jag om mitt stora intresse: träning och hälsa. Med denna träningsblogg vill jag motivera och inspirera till träning och till en hälsosam livsstil. Jag tycker att träning får och ska vara roligt. Det finns någon träningsform som passar för alla! Do what you love and love what you do, helt enkelt.
Jag som skriver denna blogg är Lina, en finlandssvensk 27-årig fysioterapeut och PT, som njuter av livet och tar dagen som den kommer. Du hittar mig oftast i Helsingfors, ibland i Jakobstad eller inte heller allt för sällan någon helt annanstans där gräset är grönare och vattnet varmare. Jag planerar sällan mina träningspass utan gör det jag har lust med. Oftast blir det svettiga crossfit-pass, löpning eller mountainbiking. Om det inte blåser förstås, för då är jag på vattnet och kitesurfar.

Häng med på Facebook!

Följ med!

I samarbete med

Fråga vad som helst om träning!

Fråga:

Ditt namn:

E-post:

Jag vill också prenumerera på Linas nyhetsbrev

Jag svarar på frågan i ett inlägg inom kort!

Klicka här för att hitta alla besvarade frågor!