Middag med vänner
Bilderna får beskriva vad vi gjort ikväll. Nu är vi hemma igen, klockan är snart 12 och vi ska packa, diska och sånt ännu. Vi åker till Ruka imorgon, flyget går kring lunchtid nångång. Det ska bli riktigt skönt med lite extra ledigt och att bara ta det lugnt tillsammans med familjen. Lite vandring ska…