Bröllop i Storsand
Hoppsan, det blev visst en oplanerad längre bloggpaus här under helgen! I fredags stack vi upp till Jakobstad och har varit här hela helgen. Igår, på lördagen var vi på vänners bröllop som firades ute på fina Klippan i Storsand. Bröllopet var alldeles ljuvligt och underbart romantiskt! Bröllopet var tvåspråkigt med både svenska och finska…