iPhone
Nu har jag fått för mig att jag vill ha en iphone. Varför jag vill ha en är för att det finns mera funktioner som jag saknar på min egen telefon, bland annat är det svårt att blogga från min nuvarande nokia, och så skulle jag vilja ha möjligehet till olika appar och gps när…