Back in town
Så var vi tillbaka i stan och jobbet väntar igen imorgon. Jag har verkligen haft två riktigt härliga veckor i Österbotten med slappa dagar i solen på skären och kitande när vinden har varit tillräcklig. Och däremellan träffat vänner och bekanta och annars bara gjort precis det jag haft lust med! Jag ska visa några…