Båtmässa
Vi har gått en stund på båtmässan i Drumsö idag och hittade nog en del fina båtar! De flesta var dock lite för feta för vår budget, men drömma kan man ju alltid! Vi saknade vår katamaran Lagoon som vi hittade förra året (som vi ska ha i medelhavet sen när vi är pansinärer, haha),…