Storm och Amazing Graze
Tänkte skriva att det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder, men måste ändå medge att vädret är riktigt pissigt. Vi for ut till Drumsö idag och hittade regn, storm och höga vågor. Vi hann inte fram före mörket så surfarna hade redan hunnit försvinna. Min inbyggda vindmätare mätte vinden till 15-17 meter i…