Att säga hejdå
Många av barnen på dagis börjar få jullov nu, så det har blivit en hel del hejdå-kramar, för jag kommer ju inte att vara där efter julen när jag byter jobb. Men jag har nog svårt att säga hejdå, speciellt till vissa favoriter (även om man inte ska ha favoriter så har man ju nog…