I mitten av ingenstans
Nu är vi framme i Ruka. Landade i Kuusamo, åt god kotipizza och shoppade på rea på kesport! Diggade stället, alla borde åka hit och fynda träningskläder, haha! :P Men på riktigt hade de mycket som var billigt, och jag köpte löparjackan jag har på mig på bilderna. Sen tog vi taxi till stugan, när…