Fredagsträning
Vi hängde med J&A igårkväll var på väg och kita till Kallvik. Åkte dit, ingen bra vind, köpte glass istället. Och inte vilken glass som helst utan Wanhan ajan Salmiakki, nam. Efter det for vi och träna till gymmet hela gänget. Kändes bra efter en lååång paus. Sen blev det grillning vid majstranden. En lyckad…