Examensfest
Min blogg hade glömt bort examensfesen igår. Jag och Anna fick ju båda examen så igår firade vi med en gemensam fest. Tråkiga jag glömde att ta bilder, men en trevlig kväll hade vi i gott sällskap. Jag fick bland annat fin choklad och rosa champagne. Tack alla söta gäster för igår! Nu är både jag…