Hemma i stan igen
Nu är vi tillbaka i Helsingfors igen! Känns konstigt, jag har ju inte varit hemma på två veckor. En död blomma och snödrivorna lite mindre, men annars allt som vanligt! Vi for alltså igår från Ylläs, åkte med tåg till Kokkola och tog bilen därifrån hit. Vi åkte snowboard tre timmar ännu igår, och dagen…