Att njuta
I helgen har vi solat och hjulat, bland annat i parken bredvik Tölöviken och i Brunnsparken. Vi har också promenerat en del, både powerwalkat och strosat runt och njutit av naturen. Här är vi i Nordsjö med Jessica & Anders på glasspromenad. Lösglassarna har flitigt avlöst varandra under helgen! I Nordsjö testade jag och Jessica också…