Skönt med veckoslut
Fredag, härliga fredag! Jag har jobbat idag, är ännu trött av resandet så det är riktigt skönt att det är fredag idag! Jag hämtade Jonathan efter jobbet, och kollade på samma gång in de fina målningarna på väggarna som Jessica där på kontoret gjort. Jättesnygga! Nu ska vi börja göra oss färdiga till innebandyn…