Hemma igen
Vi landade inatt efter 2 nångång, och jag är så trött efter en kort natt. Fick inte mycket sömn på flyget när vi satt nära en stor upphalsig käbbelkäft som pratade och drack hela resan. Började 7.45 på jobb idag och har gått runt som en zombie. Men nu har jag vilat lite på soffan,…