Resultatet av en kväll i stan
En shorty våtdräkt fick jag med mig hem som planerat! Den råkade ju vara lite lila och ganska ful och så, men den syns ju ändå inte under shortsen och rushguarden så den får duga! Jag kommer att behöva den när vi far till Tarifa och surfa, lång våtdräkt skulle nog bli för mycket.. Den…