Fånga D-vitamin
Söndag är en utmärkt dag att fånga lite D-vitamin från solen. Vid Kallvik njöt vi av lugnet, vågornas kluckande och solen som speglade sig i vattenytan. Kändes som om psyket drog in allt ljus och förberedde sig för en vecka med mörker (när man jobbar 8-16)… På väg hem kollade vi hur flygplan ser ut…