Tillbaka i stan med förväntan
Hej igen från Helsingfors! Julen var precis så som jag hade önskat – lugn och skön men ändå saker att göra och folk att träffa. Här är några random bilder på bland annat 5- dagar gamla Alex, julafton och lilla Nova. Nu är vi tillbaka i stan och börjar bli mera och mera medvetna om…