Påsksöndag
Jag hade en riktigt bra dag igår. Vi började med söndagslunch hos svärföräldrarna, påskgudstjänst och glass i solen på verandan. Sen for vi tillbaka till Jakobstad och for ut på en långrunda på mina gamla bekanta löparställen. Vi tog en runda jag hade förr som min långrunda, och det blev en sträcka på 12,5 kilometer….