Skön träningsvecka
Sitter och njuter av söndagskvällen i soffan. Satt och tänkte på veckan som gått, och jag är riktigt nöjd att ha kommit igång med träningen igen. Även om jag har tränat med lättare intesitet fick jag fem pass inklämda: mån löpning, tis styrketräning, tors skidning, lör trx-träning och idag löpning. Jag hoppas jag har tid…