Vinter och kyla
Hur härligt det än kan vara med mycket kläder på sig i kallt väder måste jag säga att jag för tillfället inte uppskattar kylan speciellt mycket. Annat är det med snowkiting, det är så roligt att man inte märker att det är kallt. Det bästa med gårdagens korta promenad ute i kylan var nog definitivt…