Om att känna sig omtyckt
Jag har oftast inga problem med att känna mig omtyckt, jag är väl så där normalis som är så där lagom snäll och tror jag uppfattas som en såndär “lagom” människa som folk kommer överrens med, för det mesta alltså. Men ibland är det ju skönt att få det bekräftat, att man är omtyckt. Idag…