En glasögonfri bättre version av mig själv
I fredags var en stor dag, en mycket stor dag. Jag var i Vasa, men det var inte det som var det stora utan laserstrålen jag låg under. Jag opererade mina ögon för att äntligen få slippa glasögonen och linserna som jag haft sen femman. Jag var så nervös innan. Jag är förkyld och var…