Volleyboll på Hietsun
Efter en trevlig pratstund och franskt språkbad på café Carusell med min vän och hennes vän for vi till Hietsun för att spela lite volleyboll. Jag är verkligen inte frisk ännu, men lite frisk luft och lugna passningar med vollebollen skadade inte, hoppas jag. Sen tittade jag på när de andra spelade, och jag blev…