Långpromenad i centrum
Ikväll har jag varit på en två timmars långpromenad med en vän. Även om vi gick i två timmar kändes det som bara hälften, när vi hade så mycket att prata om. Det var just detta vad jag saknat med Helsingfors – varma härliga kvällar med den där stadslukten som jag börjat tycka om efter…