Söndagssimning och vattenlöpning
Hade för några år sen som vana att simma på söndagsmornarna efter frukosten. Jag och Jonathan var och på söndagssimning idag, och konstaterade att det nog skulle vara en bra vana att simma som början på vilodagen. Vi bor trots allt granne med största simhallen i Helsingfors (tror jag?), så det vore ju dumt att…