Morgonlöpning
Jag började lite senare idag också, så jag passade på att köra ett springpass innan jobbet. Vädret ute var lite väl höstigt, tyckte mina barfotaskor, så vi löpte på springmattan i gymmet istället, tittandes på det där programmet på tv där den där engelsk-engelska damen med pannlugg tränar olydiga hundar.. Jag och skorna samlade ihop…