På Österbottens regniga vägar
Vilket perfekt träningsväder vi har idag! Tyvärr sitter vi i bilen och ska avklara sträckan Jakobstad-Helsingfors, så någon gymträning blir det dessvärre inte. Men däremot kan man ju dans-dampa sittande till någon bra låt, det är nog min favoritsysselsättning i bilen, speciellt när vi kopplar spotify till bilhögtalarna! :) Fast för tillfället tycker jag att…