Om ovänligt bemötande
Jag var på vanlig läkarkontroll nu på morgon och satt länge och väntade på min tur. När en halvtimme hade gått började jag undra om jag var på rätt ställe och såg mig omkring lite. Märkte då att jag satt på fel ställe, men hursomhelst, det var där strax bredvid. Jag gick och knackade på…