Kitesnack
Igårkväll var vi och träffa kitegänget från förra lördagens photoshoots hemma hos Allu. Vi blev bjudna på jättegod mat och tittade på filmmaterialet och fotona därifrån. Vi slog in adressen dit på GPS, och körde iväg. Men dumma GPS:en valde tydligen den kortaste vägen, inte den snabbaste! Så här såg vägen ut på ett ställe:…