En fartfylld dag
Vi e tillbaka i Österbotten igen för semestern, och jag började första dagen på bästa sätt med att umgås med familjen i Vasa. Syskon och syskonbarn på nöjsefält med berg-och-dal-banor, rutshkanor och spökhus. De små sprang ivrigt runt från attraktion till attraktion, och vi vuxna fick kämpa för att hålla samma takt som dom. Dagens…