Han som lär mig om livet
– Ska vi gå ut med vagnen efter att vi ätit? frågar jag Arthur när vi sitter och äter lunch vid köksbordet hemma. – Nej, svarar han. – Vad ska vi göra då? undrar jag. – Äta, svarar han, som om det vore den mest självklara sak i världen. Det är omöjligt att inte leva…