Rundtur på jobbet
Jag håller så småningom vänja mig vid att kalla mig fysioterapeut och jobba 8-16 alla dagar. Tänkte att mitt jobb är ju det som det mesta av min tid går åt till om dagarna, så varför inte visa er här på bloggen vad jag håller på med. Så hur ser en vanlig dag ut då?…