Hoppsan

Hoppsan

Har varit hos tandläkaren nu på eftermiddagen och hoppsansa vad jag blev sned! Hela jag ser ut som ett psykfall när jag försöker skratta och hela vänstra sidan av ansiktet hänger. Jag håller på skrattar ihjäl mig åt min spegelbild! Nu håller jag äta yoghurt genom att använda högra mungipan, haha!

Lång dag

Lång dag

Oj vad trött jag har varit idag, hjärnan har inte riktigt funkat. Men det är desto skönare att komma hem efter en jobbig dag. Bara vila och ta det lugnt. Nu ska jag äta nånting och bara slappa en stund. Sen tar jag itu med diskandet och städandet och packandet. Det blir österbotten imorgon efter…

Födelsedag!

Födelsedag!

När jag slutade jobbet idag kom Jonathan och hämtade mig och bjöd mig på kite-picnic vid Kallvik min födelsedag till ära. Han hade gjort en jordgubbstårta som vi smaskade på i solskenet innan det blev dags för att ta sig ut på vattnet. Bassi & Anders var också vid Kallvik, Bassi fotade och vi fick…

Slut på innehåll

Slut på innehåll