Veckans tanke: Våga vara annorlunda, våga vara weird!
Är det inte konstigt hur vi alla på något sätt hela tiden tycks sträva efter att vara så lika varandra som möjligt? Vi ska vara smala, vältränade, glada, framgångsrika, vänliga, hälsosamma, och så vidare. Det som man förlorar i jakten på denna superversion av sig själv, är just att vara sig själv. Och jag måste…