Kärleken övervinner allt
Jag har min syster med kompis här i helgen på besök från Åbo vilket är roligt eftersom vi ses rätt så sällan. Vi har shoppat lite, och gjort sightseeing i stan. Tittat på domkyrkan, Uspenskij-katedralen, Finlandiahuset, presidentens arbetsplats och mycket mer. Jag har också, efter en väldigt lång paus, haft tid att måla i min…