Läsning i solnedgången
Det var lite för hård vind idag så efter lite lekande och kiteloopar avslutade vi kitedagen och for på mat och bokuppköp till andra sidan ön. Som jag berättat tidigare har vi hittat en liten söt bokaffär där man kan köpa och returnera böcker, så jag returnerade mina gamla och lånade nya. Råkade hitta några…