Möhippa och förkylning
Vi kom tillbaka sent igårkväll till Helsingfors efter en riktigt rolig helg i Österbotten. En superhelg verkligen, även om det aldrig blev något kite-FM när det inte blåste tillräckligt. På lördag hade vi möhippa åt min vän som ska gifta sig nästa helg, och vi hade bland annat bokat in sumobrottning som programpunkt innan vi for…