På flygplatsen

På flygplatsen

Sitter och väntar på att få borda planet. Allt gick fint med vår “golfbag” även om vi hade lite extra vikt.. Aptiten är inte den bästa denna tid på morgonen, men försöker få ner en smörgås, yoghurt och juice. Lagom trött är jag också. Vi hörs på andra sidan medelhavet! :)

Packat och klart!

Packat och klart!

När jag halkade fram i mina skateskor och med vinden tjutande kring öronen i isiga Mördarbacken idag tänkte jag nog att en resa till Egypten imorgon verkligen inte sitter helt fel. Nu håller jag på packar det sista. Solglasögon, bikini, kitegrejer och flipflops – check. Allt som behövs för en veckas surf! Vi har dessutom…

Slut på innehåll

Slut på innehåll