Vinnaren av barfotaskorna
Jag hade ju totalt glömt bort att jag hade en bloggtävling på gång och ett par barfotaskor från Feelmax att lotta ut. Jag drog en slumpvis vinnare bland alla som var med och vinstlotten gick denna gång till Sandra Broman, som kommer att få dessa skor på posten! Grattis till dig!