Trög start på träningen
Det blev en sväng till gymmet ändå. Jag prövade på lite bänkpress, sneda magmuskler med stång och marklyft men pulsen steg lite för högt. Jag beslöt mig för att det inte var värt det och stretchade en halvtimme i infraröda bastun istället. Otroligt skönt, men min hud blev fullständigt uttorkad av bastun, så nu är…