Gott mellanmål framför OTH
Ingen feber idag, hurra! Men är nog inte ännu frisk eftersom jag är helt slut efter att ha varit över till andra sidan gatan och handlat. Men det känns ändå som att det är på väg åt rätt håll. Så nu efter dagens goda gärningar (har också tvättat kläder och städat lite) kryper jag upp…