Spinning efter lång paus
Nu e vi hemma igen! Jag började dagen med att komma en timme för tidigt till jobbet, haha. Hade tydligen problem med att ställa om tiden efter Sverigebesöket… Ikväll har jag spinnat! Det var riktigt roligt efter en lång paus, var på spinning senast i våras nån gång tror jag.. Ikväll var det en ny…