Mycket att göra på ett bra vis
Här i Jakobstad sitter jag och jobbar i min ensamhet i lägenheten. Jonathan var en sväng till Helsingfors och Stockholm men han är på väg hit idag igen, via Ikea för att beställa vårt nya kök hit till Jeppislägenheten. Men det går ingen nöd på mig här. Jag har schemalagt mitt jobb nästan minut för…