Mobilitetstestning och snygga sommarkläder
Jag kom just hem från kvällens SUP-timme och bloggar i soffan medan Jonathan steker våfflor. Att äta våfflor på söndagkväll när jag kommer hem från min timme har blivit något av en tradition för oss. Skönt att ta det lugnt och umgås som avslutning på veckan. Annars har vi haft en rätt så lugn helg…