Bloggpriset 2011

Bloggpriset 2011

Ifall det är någon som gillar min blogg och gärna vill tipsa om den till finlandssvenska bloggpriset 2011 så är det helt okej. Jag blir inte arg. Okej, nu är det sagt. Tycker det är lite jobbigt att be om att bli tipsad, men skulle förstås bli jätteglad om någon gjorde det!

Middag med vänner

Middag med vänner

Bilderna får beskriva vad vi gjort ikväll. Nu är vi hemma igen, klockan är snart 12 och vi ska packa, diska och sånt ännu. Vi åker till Ruka imorgon, flyget går kring lunchtid nångång. Det ska bli riktigt skönt med lite extra ledigt och att bara ta det lugnt tillsammans med familjen. Lite vandring ska…

Idag har jag

Idag har jag

Det blev lite av ett “idag-har-jag-kollage” när jag satte ihop foton från idag. Alltså, idag har jag: träffat fina Anna som jobbar i Muonio tills nyår men som för tillfället är i Helsingfors, ätit havtornskräm med glass som snälla lillasyster kom hit med igår (mycket c-vitamin och riktigt gott) och sen har jag också sovit,…

Slut på innehåll

Slut på innehåll