Löprunda i stan
Jag slutade lite tidagare idag, och hade tänkt ta ett pass på gymet efteråt, men när jag kom ut i det vackra höstvädret blev jag tvungen att dra på mig barfotaskorna istället. Det kändes ungefär som att springa på en sommaräng när jag satte iväg med mina Fivefingers, bara älskar känslan man får av att…