Ingen knäsmärta vid barfotalöpning
Jiihhooooo vad jag är glad! Igårkväll var jag på en halvtimmes länk utan smärta i knäna! Det senaste året har min skada (runner’s knee/löparknä) gjort att jag kunnat löpa i medeltal max 15 minuter. När man har runner’s knee smärtar det på utsidan av knäet, när man upprepade gånger böjer benet som till exempel vid…