Äntligen lite vind!
Idag tog äntligen kite-torkan slut när det blåste rätt rikting för Drumsö. Stranden där är full med folk på sommaren, så man är tvungen att gå ut från en gräsplätt vid sidan om, men det gick det också. Jag åkte först med 7m2, men stal/lånade sen Jonathans 11 m2, när vinden blev svagare. Jag övade…