Framme i lugna, vackra Kappalady
Hej från Sri Lanka! Flygresan gick bra och nu är vi framme på den lilla ön, som faktiskt visade sig vara rätt så stor! Efter en två och en halv timmes körning från huvudstaden Colombo befinner vi oss nu i Kappalady nära Kalpitiya. Vi har inte hunnit se oss så mycket omkring ännu, men Kappalady…