Äntligen vind!
Min dag på jobbet idag har varit hemsk, men kvällen blev desto bättre! För en gångs skull hade vi vind, och även om jag ännu är lite förkyld och Jonathan satt fast på möte stack jag iväg. Jag var dock inte ensam, utan hela stranden var full av andra kitesurfare. Jag testade för första gången…